De lancering die nul aanmeldingen opleverde (en waarom dat mijn beste les ooit was

De lancering die nul aanmeldingen opleverde (en waarom dat mijn beste les ooit was

Iedere ondernemer droomt ervan: je lanceert je programma, je membership of je cursus… en de aanmeldingen stromen binnen. Maar wat als dat niet gebeurt? Wat als je, net als ik, je membership lanceert… en er nul mensen instappen?

Dat overkwam mij. En in plaats van het te verzwijgen, deel ik vandaag mijn verhaal. Want er zijn meer geflopte lanceringen dan succesvolle – alleen praat bijna niemand daarover.

In deze blog vertel ik kort wat er misging, welke lessen ik eruit heb gehaald én waarom een mislukte lancering misschien wel het beste is dat jou kan overkomen.

In mijn Engelse podcast ga ik dieper in op de Ubuntu Sisterhood-lancering die mij nul aanmeldingen opleverde, de emoties die dat losmaakte en de inzichten die ik nu met jou deel. Luister de aflevering hier: The launch that got Zero Sign ups and why it changed everything for me. 

Volgende lezen

Waistbeads: De verborgen kracht van zelfliefde en lichaamsacceptatie

Laat een reactie achter

Alle reacties worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd.

Deze site wordt beschermd door hCaptcha en het privacybeleid en de servicevoorwaarden van hCaptcha zijn van toepassing.